HOTEL DAP
Hodnocení klientů: 9,4 z 10 ★★★★★★★★★☆
Lokalita ★★★★★★★★★★
Zařízení hotelu ★★★★★★★★★★
Stravování ★★★★★★★★☆☆
Služby recepce ★★★★★★★★★★
Personál restaurace ★★★★★★★★★☆
Pokojová služba ★★★★★★★★★★
Wellness ★★★★★★★★★☆
Čistota ubytování ★★★★★★★★★★
Jak hodnotili jednotliví klienti?
Stanislava hodnotí za pár ve středním věku pobyt v září 2021 ★★★★★★★☆☆☆
Klady:
s ubytováním v hotelu spokojenost
Zápory:
Připomínky jsou ke snídanín.
V hotelu jsme byli ubytováni již před dvěma lety a to byla úroveň úplně jiná.
Podotýkám, že nejsme nároční
strávníci, ale když v 8 hodin ráno není k dispozici celozrnné pečivo, chyběl i tmavý chléb, nebyl džus ve džbánku/neředěný/, pouze v automatu značně naředěný, výběr čajů byl každý den menší a menší.
Cena se zvedla o 200 Kč, ale úroveň snídaní se značně zhoršila.
Pavel hodnotí pobyt v září 2020 ★★★★★★★★★★
Otto hodnotí za starší pár pobyt v říjnu 2019 ★★★★★★★★★★
Otto hodnotí za starší pár pobyt v říjnu 2018 ★★★★★★★★★★
Klady:
Obsluha, stravování, poloha hotelu.
Zápory: